Vi har alle prøvet det, vi har fundet en ny og revolutionerende mirakelkur, vi starter ’’på mandag’’ med kæmpe gejst og gåpåmod, vi spiser ALT det ’’rigtige’’ (og alt for lidt) – vægten daler lige så stille, og på trods af kalorie underskud, hovedpine, en knurrende mave og en træt krop – så er det FEDT fordi vægten nu siger minus 0,8 kg 🏋️‍♂️🔥

Nå, så blev det onsdag (torsdag for de standhaftige) – og nu hænger grønsagsstænger, kedelig salat, æble-i stedet-for-chokolade-aftensnack og kalorietæller appen os LANGT ud af halsen! Vi fortjener en snack! Èn snack blev til mange (fordi vi jo fortjener det …) og pludselig er vi tilbage hvor vi startede – plus det ekstra der kom på.

Ville det ikke være fedt at slette den forpulede kalorietæller app, Spise flødesovs på sit kød, få bacon til sine æg og nyde fløde i sin kaffe i stedet for mælk?
Ingenting kommer naturligvis uden at man skal ofre lidt den anden vej – i det her tilfælde skrotter vi SUKKER, og stopper i stedet med at være fedtforskrækket 😋

Den ketogene diet er hverken ny og revolutionerende eller en mirakelkur. At komme i ketose forbrænding er en relativ simpelt process, kan gøres af (næsten) alle, og kræver blot nogle små livsstils ændringer, som kan gøre en verden til forskel for din krop.
Vi påstår ikke at have opfundet den dybe tallerken – faktisk er der mange – både diætister, læger, professorer og andre vigtige fagfolk som dyrker og praktisere denne livsstil. Vi hos Fitnessmentor, har sat os ind i tingene, og med hjælp fra fagfolk vil vi hjælpe den almindelige dansker til en sundere livsstil.

Vi kunne skrive 1000 bøger omkring ketose forbrændingen, hvad det gør, hvordan det virker og hvorfor det er godt for dig – men da det allerede er gjort, vil vi i stedet anbefale dig at tage kontakt til en Fitnessmentor nær dig, så du kan komme i gang med et forløb, og med god samvittighed nyde fløden i din kaffe igen. ☕️